کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید نادر شایگان و علی مخترع به نام فاصله دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید نادر شایگان و علی مخترع به نام فاصله

Nader Shayegan & Ali Mokhta دانلود آهنگ جدید نادر شایگان و علی مخترع به نام فاصله

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Nader Shayegan & Ali Mokhtare – Fasele

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Nader Shayegan & Ali Mokhtare – Fasele

متن آهنگ نادر شایگان و علی مخترع به نام فاصله

یه غریبم توی جاده تک و تنها پای پیاده

دنبال یه قصه ای که تورو یاد من بیاره

برف و بارون یخ و سرما همگی با من رفیقن

تو که نیستی اینجا کنارم اومدن جاتو بگیرن

میدونم فاصله داریم نگو نه نمیشه برگرد

هنوزم چیزی نریخته از همه گلهای برگشت

ردپا یه نشونی بده که خسته و تنهام

هرجای دنیا که باشه عشق من عاشق اونجام

اونجا که پیچیده عطرت همه جا پر از امیده

میدونم آخر قصه دوتا دستامو میگیره

میدونم فاصله داریم نگو نه نمیشه برگرد

هنوزم چیزی نریخته از همه گلهای برگشت

ردپا یه نشونی بده که خسته و تنهام

 

هرجای دنیا که باشه عشق من عاشق اونجام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید نادر شایگان و علی مخترع به نام فاصله

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ